Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Toukka
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Toukka arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Scary Movie 4 (2006)
3
Mama (2013)
2
Stan Helsing (2009)
"
Ensimmäiset viisi minuuttia vaikutti, että nyt olisi kyseessä hieman kekseliäämpi parodiapätkä kyseessä, mutta sitten meno laantui. Kerronnan vetelyys, vitsien tylsyys ja hahmojen yllätyksettömyys lopullisesti tuhosivat kokonaisuuden. Edes vanha kunnon Leslie Nielsen ei kokonaisuutta paranna. Parodioita ei kyllä enää osata tehdä, ei ainakaan tällä muotilla.
"
2
Pelimiehen painajainen (2009)
(Ghosts of Girlfriends Past)
2
Kimppakyyti (1996)
(Carpool)
"
Älytön Tom Arnold-kohellus. Pikkuisempana kyllä nauratti, mutta nykyisin tämä on sietämätöntä kuonaa.
"
2
Frostbite (2004)
2
Peloton punatakki (1999)
(Dudley Do-Right)
2
The Rookie - tulokas (1990)
(The Rookie)
2
Neljä tyttöä ja maagiset farkut (2005)
(The Sisterhood of the Traveling Pants)
2
Tower Heist (2011)
"
Vanhoille veijarimaisille ryöstöelokuville syvään kumartava teos, josta ei jaloista lähtökohdista huolimatta voi kovin hyvää sanoa. Hahmoissa on potentiaalia, näyttelijät omalla mukavuusalueellaan ok ja muutama ihan hauska kommentti saatu mukaan, mutta muuten lähes kaikki on mokattu. Tuntuu kuin leffa olisi leikelty torsoksi, vain "olennainen" on jätetty tallelle. Näin suurella henkilömäärällä ja potentiaalisilla sivupoluilla elokuvalla on hirveä hopun tunne. Visuaalinen ulkoasu on kylmän sinistä, mikä luo steriiliä tunnetta. Leffa ei osaa irroitella, eikä pitää hauskaa, ei itsensä tai genren suhteen, mihin alun alkaen kai oli jonkinlaiset pyrkimykset. Ohjaaja Brett Ratnerin keskinkertaisuudesta on monta vitsiä heitetty, eikä tosiaan syyttä suotta. Tästä puuttuu se räväkkyys, jota oli mukana Ratnerin uran alkuvaiheen onnistumisissa Rahalla saa ja Rush Hour. Tästä puuttuu myös oikeastaan komedia ja toiminta, jotka auttaisivat asiaa. Onneton tekele, jonka mitäänsanomattomuus ja kunnianhimoittomuus oikeasti pääsi yllättämään.
"
2
The Net - verkko kiristyy (1995)
(The Net)
2
The White River Kid (1999)
2
The Happening (2008)
2
Dance Flick - kaikkien tanssileffojen äiti (2009)
(Dance Flick)
2
Road Trip 2 (2009)
(Road Trip: Beer Pong)
2
Vares - Huhtikuun tytöt (2011)
2
Scary Movie 5 (2013)
(Scary MoVie)
2
Vain ystäviä (2005)
(Just Friends)
2
Junior (1994)
2
Sanaton (1994)
(Speechless)
2
1
... 157 ...
162
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute