Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Eden (2020)
visit0r
: "
Aivan hyvä riparileffa. Ehkä ainoa näkemäni sellainen?
" (6)
Täältä tullaan, elämä! (1980)
visit0r
: "
Yksi aukko suomileffasivistyksessäni tilkitty. Söpön Kati Outisen ensimmäinen rooli oli hauska nähdä elämänkertansa kuuntelun lomassa. Inhorealistinen leffa Neuvosto-Suomen kolhoista lähiömaisemista varmasti aiheutti keskustelua aikanaan jo pelkästään alkukohtauksensa myötä. Leffa oli suurelta osin ...
" (7)
Uhka idästä (1990)
(By Dawn's Early Light)
Ephief
: "
Tämähän oli ihan yllättävän hyvä TV-elokuva. Toki budjetti oli pieni ja tuotanto muutenkin paikoin aika hätäisen oloista, mutta pätevät näyttelijät ja kelpo tarina pelastivat paljon. Tämän katsoi ihan mielellään.
" (6)
The Matrix Resurrections (2021)
Ephief
: "
Nostalgia kai myy ja sillee. Tästä ei kylläkään kannata mitään maksaa.
" (2)
Warrior (2011)
visit0r
: "
Nimenomaan lopun lievän kiusallinen kornius tiputti tämän MMA-Rockyn arvostustani.
" (7)
Suomen hauskin mies (2018)
visit0r
: "
Tämä oli aivan hyvä ajoittaista lievää kökköilyä lukuunottamatta. Aika vähän näistä häpeällisistä vankileiriajoistamme on leffoja tehty. Taisi Suomen paras räppärimieskin vilahtaa sivuroolissa.
" (7)
Resident Evil: Welcome to Raccoon City (2021)
jugetzu
: "
Olipas se hölömö. Vanhat oli hyviä! Ja Milla kyllä pitäisi olla jos on Resident Evil!
" (4)
The Little Things (2021)
Polite
: "
Muuten kelpo draama-trilleri, mutta alkupuoliskon tyylikkyyttä hieman nakertaa kliseinen copper-dialogi.
" (7)
Annette (2021)
Ephief
: "
Melkein kolmas musikaali, jolle musikaalien vihaaja antaa 10 pistettä, mutta ei sitten ihan kuitenkaan. Huikea ja vaikuttava kokemus, joka kannattaa katsoa elokuvateatterissa. Ei kannata tietää elokuvasta mitään ennen sen näkemistä.
" (9)
Synkin hetki (2017)
(Darkest Hour)
visit0r
: "
Paras näkemäni Churchill-leffa tähän mennessä. Tuoreehko Dunkirk-elokuva antoi taustaa.
" (8)
1
... 10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Les vampires (1915)
Within Our Gates (1920)
Adieu Philippine (1962)
Tottumiskysymys (2019)
Stadt in Flammen (1984)
Pois turha huoli (1949)
(Begone Dull Care)
Window Water Baby Moving (1959)
All My Life (1966)
Éruption volcanique à la Martinique (1902)
Electrocuting an Elephant (1903)
1
... 10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute