Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Billy the Kid kohtaa Draculan (1966)
(Billy the Kid Versus Dracula)
Ephief
: "
Ei tää nyt niin huono ollut. Tavallaan ymmärrän "kulttistatuksen", mutta toisaalta, tämä on vain länkkäri vähän fantastisilla elementeillä. Nojoo, huonoa näyttelemistä eikä muutenkaan kerronta mitään elokuvan juhlaa ollut, mutta kuitenkin kaikkiaan ihan viihdyttävä.
" (3)
Fisherman's Friends (2019)
Polite
: "
Sympaattinen ja simppeli.
" (7)
Paradise City (2019)
visit0r
: "
Piristävä matalan budjetin film-noir-fiilistely. Succession-tyylisiä mädäntyneitä henkilöhahmoja.
" (8)
Kirottu 3: Paholaisen vallassa (2021)
(The Conjuring: The Devil Made Me Do It)
visit0r
: "
Astetta laadukkaampaa hätkäyttelykauhua.
" (6)
Eden (2020)
visit0r
: "
Aivan hyvä riparileffa. Ehkä ainoa näkemäni sellainen?
" (6)
Täältä tullaan, elämä! (1980)
visit0r
: "
Yksi aukko suomileffasivistyksessäni tilkitty. Söpön Kati Outisen ensimmäinen rooli oli hauska nähdä elämänkertansa kuuntelun lomassa. Inhorealistinen leffa Neuvosto-Suomen kolhoista lähiömaisemista varmasti aiheutti keskustelua aikanaan jo pelkästään alkukohtauksensa myötä. Leffa oli suurelta osin ...
" (7)
Uhka idästä (1990)
(By Dawn's Early Light)
Ephief
: "
Tämähän oli ihan yllättävän hyvä TV-elokuva. Toki budjetti oli pieni ja tuotanto muutenkin paikoin aika hätäisen oloista, mutta pätevät näyttelijät ja kelpo tarina pelastivat paljon. Tämän katsoi ihan mielellään.
" (6)
The Matrix Resurrections (2021)
Ephief
: "
Nostalgia kai myy ja sillee. Tästä ei kylläkään kannata mitään maksaa.
" (2)
Warrior (2011)
visit0r
: "
Nimenomaan lopun lievän kiusallinen kornius tiputti tämän MMA-Rockyn arvostustani.
" (7)
Suomen hauskin mies (2018)
visit0r
: "
Tämä oli aivan hyvä ajoittaista lievää kökköilyä lukuunottamatta. Aika vähän näistä häpeällisistä vankileiriajoistamme on leffoja tehty. Taisi Suomen paras räppärimieskin vilahtaa sivuroolissa.
" (7)
1
... 9
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Ohjus (2024)
They Called Him Mostly Harmless (2024)
Wavelength (1967)
Myrskyluodon Maija (2024)
(Stormskärs Maja)
Luottomies-elokuva: All In (2024)
Vonkka (2023)
(Wonka)
The Night They Came Home (2024)
Muuttomatka (2023)
(Migration)
Ferrari (2023)
The Beekeeper (2024)
1
... 7 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute