Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Ephief
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Ephief arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Kristuksen kärsimyskertomus (2004)
(The Passion of the Christ)
"
Aivan uskomatonta kuraa. Tylsä ja pitkäveteinen. Ja ne hidastukset, ei helv... Saipahan Gibson sentään 2 tuntia tuntumaan 12 tunnilta. Se ympäristö, lavastus ja puvut, ei edes näyttänyt aidolta. Ja ilmeisesti katsojan oletetaan osaavan raamatun ulkoa tms, kun hahmoja ei esitelty tai nimetty millään tavalla.
"
1
Vannomatta Paris (2006)
(Pledge This!)
"
Se vaikuttaa elokuvalta, sitä mainostetaan elokuvana, mutta elokuva se ei ole. Yhden pisteen antaminen on loukkaus muita yhden pisteen saaneita elokuvia kohtaan.
"
1
100 Million BC (2008)
"
Ei saatana :D
"
1
Mortal Kombat 2: Hävitys (1997)
(Mortal Kombat: Annihilation)
"
Hämmentävän huono ja "keskeneräinen", mutta silti loistavaa krapulapäivän viihdettä.
"
1
Mindstorm (2000)
"
Aivan. Järjettömän. Huono.
"
1
DOA: Dead or Alive (2006)
"
Olematon juoni, uskomattoman huonot ja keinotekoiset henkilöhahmot, joita tietenkin näyttelee joukko täysin taitamattomia näyttelijöitä. Järkyttävät määrät hidastuksia, MTV-leikkauksia, täysin irrallisia kohtauksia ja huonosti muualta kopioitua toimintaa. Äänitehosteista voisi nostaa esille semmoiset helmet kuin potkun osuessa kuuluva aseen laukaisun ääni ja tajunnan kadotessa kuuluva linnun viserrys. Naiskauneutta oli kovasti yritety nostaa esille, mutta eikös vain siinäkin oltu epäonnistuttu.
"
1
The Insatiable IronBabe (2008)
1
Gravestoned (2009)
"
Jaksoi tätä melkein vartin katsoa. Pitäisiköhän olla pilvessä, että tää olisi hauska?
"
1
Levottomat 3 (2004)
"
Aivan täyttä PASKAA. Pari hyvää kappaletta soundtrackillä ja Jasperin mulkku, siinä elokuvan ansiot. Ei hyvää päivää..
"
1
Skorpionikuningas - soturin synty (2008)
(The Scorpion King 2: Rise of a Warrior)
1
Adrenalin: Fear the Rush (1996)
"
Tunti ja 13 minuuttia!
"
1
Sisarelleni (2001)
(À ma soeur!)
"
Aivan. Järkyttävää. Paskaa. Huonossa pornoelokuvassakin on enemmän juonta, parempi tarinankerronta ja ilmeikkäämmät näyttelijät kuin tässä. Ja pornoelokuvassa sentään tapahtuu jotain.
"
1
Pterodactyl (2005)
"
En olisi uskonut, että näin kliseklimppistä scifisoppaa enää edes tehdään. Klassikkoainesta.
"
1
Haihurrikaani (2013)
(Sharknado)
"
Taattua Syfy-kuraa. Eikä edes millään tavalla camp-henkistä, vaan ihan vain paska. Tahallaan paskaksi tehty, eli sitä pahimmanlaatuista paskaa. Siitäpä onkin muuten hetki, kun olen edellisen kerran antanut elokuvalle arvosanan 1.
"
1
Enter the Ninja (1981)
"
Aivan. Järkyttävän. Huono. :D
"
1
1
... 180
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute