Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
mr_orange
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän mr_orange arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Kosketuksissa (2017)
(Teströl és lélekröl)
"
Huikean puhutteleva, ja tyylillisesti loppuun saakka yhtenäinen. Ei ehkä surrealistinen mutta kiehtovalla tavalla nyrjähtynyt.
"
07.04.2021
10
In Time (2011)
30.08.2020
5
Timetrap (2017)
"
Paljon potentiaalia, mutta sekava toteutus. Kaikkea mahdollista ympätty mukaan.
"
21.08.2020
6
The Mule (2018)
"
Valjuksi jäävä kuvaus ikämies-luokan huumekuriiriksi päätyvästä Pappa-Clintistä. Tasapainoilee kevyen huumorin ja surullisen draaman välillä.
"
16.08.2020
6
The Captive (2014)
"
Erikoisesti toteutettu ahdistava jännäri jonka kerronta kaihtaa jännitystä hitaasti rakentavat polut. Toteava, jopa hieman dokumentaarinen ja siksi tarinannälkäisille ehkä jopa lattea.
"
11.08.2020
7
Taso (2019)
(El hoyo)
"
Pikkunäppärä cube-kopio.
"
04.08.2020
6
Regression (2015)
"
Tositapahtumiin perustuva kuvaus "kauheuksista". Leffa flirttailee kehnonlaisesti kauhugenrelle mutta on lopulta ihan tavanomainen tasapaksu jännäri.
"
04.08.2020
5
The Killing of a Sacred Deer (2017)
"
Jäätävän tyly ja surrealistinen "kauhumysteeri" (?) ilman selityksiä, rautalankaa, onnen häivääkään.
"
04.08.2020
8
Vihaaja (2020)
(Sala samobójców. Hejter)
"
Otteessaan pitävä kuvaus katkeruuden ja koston voimasta.
"
31.07.2020
7
Star Trek Into Darkness (2013)
"
Liian vähän startrekkiä ja liikaa fastandfuriosia.
"
26.07.2020
5
Shutter - kohtalon kuvat (2008)
(Shutter)
"
Jenkki-remake japanilaisesta kauhufilmistä. Säälittävän kehno kliseesoppa.
"
22.07.2020
2
Scary Stories to Tell in the Dark (2019)
"
Nuoret näyttelevät ihan mukiinmnevästi mutta itse tarina kierrättää kuluneita kaavoja loppua kohden entisestään heikentyen.
"
21.07.2020
5
Transcendence (2014)
"
Puiseva ja lopulta täysin älytön (pun intended).
"
12.07.2020
6
The Autopsy of Jane Doe (2016)
"
Paikoitellen hyvää tunnelmaa mutta älyttömyyksien alkaessa pelkkää alamäkeä.
"
11.07.2020
5
It Comes at Night (2017)
"
Ihan pätevä hidasrytminen realismisidonnainen ja epälulon varassa kytevä kauhupala. Ei teineille.
"
11.07.2020
7
Kamppailu merta vastaan (2015)
(In the Heart of the Sea)
"
Hämmentävä totuuspohjainen kuvaus armottomasta taistelusta olosuhteita ja meren hirviöitä vastaan. Hirviöitä löytyy sitten muualtakin matkan jatkuessa epätoivoisena.
"
11.07.2020
7
Little Evil (2017)
"
Komedia joka ei naurata.
"
28.06.2020
2
Death Note (2017)
"
Alussa luulin leffaa kauhuksi ja sen vuoksi se tuntui kököltä, liian muoviselta perusteinihömpältä. Kun tajusin jossain vaiheessa sen edustavan mangaa, loksahti tarinakin hieman luontevammin paikalleen. Eipä silti mitään erityistä muistiin jäävää ole onnistuttu luomaan. Lähinnä vain koko tarinan ydinidea murhanhimot toteuttavasta kirjasta on nokkela.
"
13.06.2020
6
Hirviön kutsu (2016)
(A Monster Calls)
"
Surullinen satu pojasta joka on menettämässä kaiken. Kiva yhdistelmä efektihirviötä, perinteistä animaatiota ja draamaa. Hieman cheesy.
"
15.04.2020
7
Wounds (2019)
"
Onnistuu luomaan erikoisen cronenbergimäisen tunnelman, mutta kun se pohjautuu pääosin omituisuuksiin, epäloogisuuksiin ja huikeisiin juonikatkoksiin niin lopputulos jää sekavaksi pettymykseksi.
"
11.04.2020
5
1 ...
50
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute