Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Past Lives (2023)
sizzler
: "
Kaunis, inhimillinen ja samaistuttava tarina. Tässä ei ollut mielestäni mitään ylimääräistä ja näyttelijät kantoivat hienoilla suorituksillaan tarinaa eteenpäin. Tämä herkisti!
" (9)
Pilvilinna (1970)
Ephief
: "
Jännä kotimainen elokuva. Paikoin jopa absurdismiin vivahtava kokonaisuus, joka ei ole varsinaisesti hyvä, mutta katsomiskokemuksena mielenkiintoinen.
" (4)
The Greatest Night in Pop (2024)
visit0r
: "
Aah kasari.
" (7)
The Killer (2023)
visit0r
: "
Kyllähän tämän katseli, mutta jokseenkin vaisu. Elokuva nojasi liikaa kertojan sisäiseen ääneen, jonka sisältö ei tarjonnut riittävän kiinnostavaa näkökulmaa tai ajateltavaa. Ehkä vaatisi sarjakuvan tuntemista.
" (6)
Trade Tattoo (1937)
lisko
: "
Se mikä vuonna 1937 meni kokeellisesta lyhytanimaatiosta, olisi sopinut mainiosti 60 vuotta myöhemmin demopartyjen demokompoihin. Trackmon lailla musiikki antaa esitykselle tahdin ja levottomat, eri tyylejä sekoittavat visuaalit täydentävät kokemuksen. Viimeisen silauksen antavat suuraakkosin ...
" (6)
Illusions funambulesques (1903)
lisko
: "
Georges Méliès oli taikuri ja elokuvaohjaaja ja osasi teknisten innovaatioidensa avulla yhdistää nämä kaksi taiteen lajia yhdeksi. Tässä spektaakkelissa Méliès tekee taikatemppuja henkeäsalpaavalla tahdilla, mutta jonkinlaista punaista lankaa jää kaipaamaan hassuttelun lisäksi.
" (6)
Les vampires (1915)
lisko
: "
Nimestään huolimatta elokuva ei ole vampyyrielokuva, vaan elokuvan nimi viittaa järjestäytyneeseen rikollisliigaan. Sanomalehden rikostoimittajan ja rikollisliigan välistä mittelöä seuraillaan elokuvan kymmenen osan verran, mutta toimittajan sijaan huomion varastavat hänen koominen apulaisensa ...
" (6)
Adieu Philippine (1962)
lisko
: "
"Adieu Philippine" on elokuva matkasta. Sekä konkreettisesta kesälomamatkasta, että matkasta aikuisuuteen. Päähenkilöiden väliset orastavat seurustelusuhteet, uudenlainen vapaus oman auton myötä, työ ja siihen liittyvät velvoitteet ja vastuu, sekä kesäloman katkaiseva edessä siintävä asepalvelus ...
" (6)
In the Land of Saints and Sinners (2023)
Ephief
: "
Ei ihmeellinen, mutta silti varsin hyvin otteessaan pitävä tarina. Miljöö ainakin oli itselleni tuore. Neeson on taas melkein klooniroolissa, mutta tällä kertaa lähes täysin draamaan painottuen. Ehkä ikä alkaa jo painaa häntäkin.
" (6)
Le village de Namo - Panorama pris d'une chaise à porteurs (1900)
lisko
: "
1900-luvun alun vietnamilaiseen pikkukylään sijoittuva dokumenttielokuva muodostuu yhdestä kohtauksesta, joka oli Wikipedian mukaan elokuvahistorian ensimmäinen lyhyt käänteinen raideajo (reverse tracking shot). Rikšan kyytiin sijoitettu kamera kuvaa kameran perässä juoksevia lapsia, joten kuvaan on ...
" (3)
1 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
American Fiction (2023)
The Boys in the Boat (2023)
Maboroshi (2023)
(Alice to Therese no Maboroshi Kôjô)
Never Rarely Sometimes Always (2020)
Phil Lynott - kun olen poissa (2020)
(Songs for While I'm Away)
Crock of Gold: Shane MacGowan (2020)
(Crock of Gold: A Few Rounds with Shane MacGowan)
Rossellinit (2020)
(The Rossellinis)
The Cave (2019)
Mörkyli (2009)
(The Gruffalo)
Tupakkahuone (2006)
1
... 9
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute