Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Vihreän papaijan tuoksu (1993)
(Mùi du du xanh)
lisko
: "
10-vuotias Mui joutuu kauppiasperheen palvelijaksi 1950-luvun Saigonissa. Perheen kiiltokuvakuoressa on kuitenkin säröjä, jotka vaikuttavat perheen sisäisiin suhteisiin, ja myös Muihin. Kahteen osaan jakautuva vähädialoginen Vihreän papaijan tuoksu on välillä lähes mykkäelokuva, mutta ...
" (9)
Oliivipuiden katveessa (1994)
(Zire darakhatan zeyton)
lisko
: "
Koker-trilogian kolmas osa on hidas ja toisteinen elokuva elokuvan tekemisestä. Kiarostami kiinnittää toisteisuudella katsojan huomion pieniin vivahde-eroihin sanojen ja eleiden välillä ja toisaalta käyttää sitä tekosyynä pieniin kulttuurioppitunteihin kohtausten välillä. Trilogian ensimmäisen osan ...
" (10)
Ystävä hädässä (1987)
(Khane-ye doust kodjast?)
lisko
: "
Lasten ja aikuisten maailmat kohtaavat Abbas Kiarostamin Ystävä hädässä -elokuvassa kiinnostavalla tavalla. Koker-kylätrilogian avaavassa teoksessa seurataan koulupoika Ahmedin päivää. Hän huomaa kotona kotitehtäviä tehdessään ottaneensa vahingossa koulutoverinsa Mohamedin tehtävävihon. Opettaja on ...
" (9)
Shaolinin 36. kammio (1978)
(Shao Lin san shi liu fang)
lisko
: "
Shaolinin 36. kammio on buddhalainen kostoelokuva ja treenileffa ilman montaasia. Shaolin-munkkien myyttisiä kung fu -taitoja opetellessa vierähtääkin kolmannes elokuvan kestosta, mutta toisaalta tinkimätön asenne nostaa elokuvan esiin aiheeseen kevyemmin suhtautuvien toimintapätkien joukosta.
" (8)
Nightmare Alley (2021)
visit0r
: "
Hyvä tunnelma ja lopputvistit.
" (8)
Vuosaari (2012)
jouilalask
: "
Synkkää oli.
" (7)
Rebel Moon - Part One: A Child of Fire (2023)
jugetzu
: "
Zackin oma Star Wars josson paidaton Tarzan ja avaruusnatseja.
" (6)
Mummola (2023)
Polite
: "
Täyttä kultaa. Aidoin dialogi mitä suomalaisessa elokuvassa on koskaan tullut vastaan.
" (9)
Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One (2023)
visit0r
: "
Miksi nämä mätkintäleffat ovat nykyään näin tolkuttoman pitkiä? Joka tappelu- ja takaa-ajokohtauksesta puolet pois, niin parempia tulee. Vähän alkoi haiskahtamaan John Wick. Tässä sentään oli korkeanpaikankammoiselle myös kauhua tarjolla.
" (6)
Punttikomedia (2022)
Polite
: "
Ei niin huono, kuin voisi äkkipäätä kuvitella - mutta samaan aikaan melko sisällötön. Huumori ja läpät tuntuvat siltä että ne vetoavat pääosin paljon salikulttuurista tietäviin.
" (4)
1
... 4 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Furiosa: A Mad Max Saga (2024)
Villi leikki (2023)
(Power of Love)
Kingdom of the Planet of the Apes (2024)
Damsel (2024)
Freddie Mercury: Loppunäytös (2021)
(Freddie Mercury - The Final Act)
Slenderman-tapaus: Vaiettu totuus (2019)
(Slender Man Stabbing: The Untold Story)
Marnie ja salainen tehtävä (2018)
(Marnies Welt)
Knock, Knock (2020)
Glastonbury Fayre 1971 (2018)
(Glastonbury Fayre)
How to Blow Up a Pipeline (2022)
1 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute