Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Robin Hood: Varkaiden ruhtinas (1991)
(Robin Hood: Prince of Thieves)
Ephief
: "
Olipas kovin kestnerimäinen tämä.
" (4)
How to Blow Up a Pipeline (2022)
visit0r
: "
Aihe, joka yllättävän vähän on ollut elokuvan juonena, ottaen huomioon, että varmasti monella aiheesta ahdistuneella on käynyt ekoterrorismin mahdollisuudet ilmastokriisin hillitsemisessä mielessä. Ehkä jonkinlainen tabu... ei anneta innokkaille ideoita, jne. Herätti ajatuksia Ukrainan sodan ...
" (8)
The Nice Guys (2016)
visit0r
: "
Hauskaa läppää, tohelointia ja paukuttelua. Ei mitään niin erikoista, että ymmärtäisin hiukan paremman IMDb-arvosanan. Nimekkäät näyttelijät?
" (6)
Rebel Moon - Part Two: The Scargiver (2024)
jugetzu
: "
Hidastuksia viljanniitosta ja puinnista. Paidaton Tarzan, olkihattuinen robotti ja Taneli Mäkelä.
" (4)
Dyyni: Osa kaksi (2024)
(Dune: Part Two)
Ephief
: "
Olipas tasapaksu. Tuntui, että paljon oli pitänyt kirjoista saada mahdutettua mukaan, ja siksi pituus oli vähän venähtänyt ja kerrontakin kärsi. Toisaalta, laadukas ohjaus on laadukasta ja kyllä tämän mielellään katsoi, varsinkin, kun elokuva oli audiovisuaalisesti upea.
" (6)
Kyllä isä osaa -elokuva (2024)
lisko
: "
Nostalgiaa 30 vuoden takaa Elokuvan dialogi on kirjoitettu tv-sarjan tyyliä mukaillen toistelevaksi, joka näin vuosikymmenten jälkeen töksähtää korvaan jonkin verran. Vitsejä oli kuitenkin päivitetty tähänkin päivään, ja toisaalta lama-ajan huumori sopii hyvin tämän päivän säästö- ja ...
" (4)
Past Lives (2023)
sizzler
: "
Kaunis, inhimillinen ja samaistuttava tarina. Tässä ei ollut mielestäni mitään ylimääräistä ja näyttelijät kantoivat hienoilla suorituksillaan tarinaa eteenpäin. Tämä herkisti!
" (9)
Pilvilinna (1970)
Ephief
: "
Jännä kotimainen elokuva. Paikoin jopa absurdismiin vivahtava kokonaisuus, joka ei ole varsinaisesti hyvä, mutta katsomiskokemuksena mielenkiintoinen.
" (4)
The Greatest Night in Pop (2024)
visit0r
: "
Aah kasari.
" (7)
The Killer (2023)
visit0r
: "
Kyllähän tämän katseli, mutta jokseenkin vaisu. Elokuva nojasi liikaa kertojan sisäiseen ääneen, jonka sisältö ei tarjonnut riittävän kiinnostavaa näkökulmaa tai ajateltavaa. Ehkä vaatisi sarjakuvan tuntemista.
" (6)
1 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Within Our Gates (1920)
Adieu Philippine (1962)
Tottumiskysymys (2019)
Stadt in Flammen (1984)
Pois turha huoli (1949)
(Begone Dull Care)
Window Water Baby Moving (1959)
All My Life (1966)
Éruption volcanique à la Martinique (1902)
Electrocuting an Elephant (1903)
The Big Swallow (1901)
1
... 10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute